הכל עובר במשפחה: יקב 1848 מייצג למעלה מ-170 שנה של תרבות ומסורת יין הכוללת לא פחות מאשר 8 דורות. מאז 1848 ועד היום, דור אחר דור במשפחת שור ממשיכים לייצר יינות מיוחדים.
איך גורמים לצרכנים לשלוף מהמדף דווקא את הבקבוק של יקב 1848 מתוך מבחר של בקבוקים אחרים? התשובה: באמצעות שפה גרפית תוססת! במסגרת תהליך העיצוב שמרנו על השפה הוויזואלית היוקרתית של המותג. פיתחנו קו גרפי שמשתבח עם השנים ובא לידי ביטוי בעיצוב שלטים, פוסטרים ושלל פרויקטים שמשמחים לבב אנוש